Den tunna linjen

Som reklamfilmsregissör och designer visste Jesper Kouthoofd exakt hur han skulle väcka publikens känslor. Ställd inför sitt livs svåraste motgång tappade han kontrollen fullständigt. Läs om den nedtystade händelsen som skakade Acne – ett av mode- och designsveriges mest framgångsrika företag – i grunden.

Jesper Kouthoofd lämnade ett avskedsbrev till sin fru och skickade ett SMS till sin bästa vän. Han lämnade tvåan i Gamla Stan, irrade norrut, genom centrum, förbi LO-borgen och upp mot S:t Eriksplan.

Tillsammans med tre av sina bästa vänner hade han skapat Acne International, ett företag vars idé var att de som jobbade där…

Den här artikeln är låst. Lås upp och läs vidare!

Starta din plusprenumeration!

0 kr första två månaderna. Därefter 35 kr / månad. Avsluta när du vill. Pengarna dras varannan månad.

Redan plusprenumerant?

Prenumererar du via faktura?

Lås upp din plusprenumeration!