Kundtjänst

Hej där!

Det finns två sätt man kan vara kund hos oss. Antingen genom att registrera sina kortuppgifter eller genom att betala med pappersfaktura. För att vi ska kunna hjälpa dig så fort som möjligt så behöver vi veta lite om ditt ärende. En hel del saker kan du dessutom fixa på egen hand!

För dig som är kortkund

Hur loggar jag in på ”Mina sidor”?
Det gör du genom att klicka på ”Logga in” till höger i menyn eller genom att klicka här. Sedan kommer du åt ”Mina sidor” genom att klicka på ditt namn som nu ska synas uppe i menyn.

Hjälp, jag har glömt mitt lösenord!
Inga problem, klicka här för att återställa ditt lösenord.

Men, om jag glömt min e-postadress då?
Då skickar du ett mail med dina namn och postuppgifter till support@offsidepress.se.

Jag har inte fått senaste numret!
Ajdå, men det fixar vi förstås. Logga in på ”Mina sidor” och klicka på ”Mina prenumerationer”. Där kan du anmäla en utebliven tidning. När vi fått din felanmälan skickar vi ut ett nytt ex. Tills vidare kan du läsa numret direkt på webben genom att gå till Digitala arkivet.

Jag har flyttat, hur ändrar jag min adress?
Det gör du enkelt själv på ”Mina sidor”. Klicka på ”Mina prenumerationer” och därefter på ”Ändra adress”.

Hur avslutar jag min prenumeration?
Ah, trist att du går i såna tankar. Du avslutar enkelt din prenumeration på ”Mina sidor”. Klicka på ”Mina prenumerationer” och därefter på Avsluta/ändra förnyelseperiod.

Var hittar jag kvitton?
Kvitton på alla dragna prenumerationsavgifter hittar du under ”Mina kvitton” på ”Mina sidor”.

Hur ändrar jag mitt lösenord eller min e-postadress?
Detta gör du också på ”Mina sidor” under ”Ändra kontouppgifter” och ”Ändra lösenord”.

Var hittar jag det digitala arkivet?
I vårt digitala arkiv kan du läsa aktuella och tidigare utgåvor i pdf-format. Det digitala arkivet når du genom att logga in. Gå därefter till ”Mina sidor” och klicka på ”Digitala arkivet” i menyn. Du kommer också till det digitala arkivet genom att klicka här.

Övriga frågor
Om ditt ärende handlar om något annat eller om du följt ovanstående instruktioner utan att få det att fungera: skicka ett mail till support@offsidepress.se så hjälper vi dig!

För dig som är fakturakund med aktiverad plusprenumeration

Hur loggar jag in på ”Mina sidor”?
Det gör du genom att klicka på ”Logga in” till höger i menyn eller genom att klicka här. Sedan kommer du åt ”Mina sidor” genom att klicka på ditt namn som nu ska synas uppe i menyn.

Hjälp, jag har glömt mitt lösenord!
Inga problem, klicka här för att återställa ditt lösenord.

Men, om jag glömt min e-postadress då?
Då skickar du ett mail med dina namn och postuppgifter till support@offsidepress.se.

Jag har inte fått senaste numret!
Ajdå, men det fixar vi förstås. Logga in på ”Mina sidor” och klicka på ”Mina prenumerationer”. Där kan du anmäla en utebliven tidning. När vi fått din felanmälan skickar vi ut ett nytt ex. Tills vidare kan du läsa numret direkt på webben genom att gå till Digitala arkivet.

Jag har flyttat, hur ändrar jag min adress?
Det gör du enkelt själv på ”Mina sidor”. Klicka på ”Mina prenumerationer” och därefter på ”Ändra adress”.

Hur blir jag kortkund?
Du loggar in på ”Mina sidor” och därefter på ”Mina prenumerationer”. Där kan du enkelt byta betalsätt.

Var hittar jag kvitton?
Som fakturakund räknas din senaste faktura som kvitto. Är du kortkund kan du däremot hitta dina kvitton på ”Mina sidor”.

Hur ändrar jag mitt lösenord eller min e-postadress?
Detta gör du också på ”Mina sidor” under ”Ändra kontouppgifter” och ”Ändra lösenord”.

Var hittar jag det digitala arkivet?
I vårt digitala arkiv kan du läsa aktuella och tidigare utgåvor i pdf-format. Det digitala arkivet når du genom att logga in. Gå därefter till ”Mina sidor” och klicka på ”Digitala arkivet” i menyn. Du kommer också till det digitala arkivet genom att klicka här.

Om jag har en fråga om en faktura?
Då vänder du dig till vår fakturakundtjänst som du hittar här.

Övriga frågor
Om ditt ärende handlar om något annat eller om du följt ovanstående instruktioner utan att få det att fungera: skicka ett mail till support@offsidepress.se så hjälper vi dig!

För dig som är fakturakund utan aktiverad plusprenumeration

Hur får jag tillgång till det digitala innehållet?
Som fakturakund har du möjlighet att ta del av allt det digitala innehållet, vi kallar det för Plusprenumeration. Du kan själv aktivera din plusprenumeration genom att ange den e-postadress som du uppgav i samband med att du tecknade din fakturaprenumeration. Klicka här för att aktivera din plusprenumeration!

Om jag inte har någon registrerad e-postadress?
Om du inte angav någon e-postadress när du beställde din fakturaprenumeration eller om du förlorat tillgång till den registrerade e-postadress så skickar du ett mejl med ditt namn och dina adressuppgifter till support@offsidepress.se

Inom kort kommer du även att kunna aktivera din plusprenumeration med ditt kundnummer.

Alla övriga frågor
Kontakta vår fakturakundtjänst genom att klicka här. De hjälper dig med felanmälan av utebliven tidning, adressändringar osv.

Beställa/Ge bort prenumeration

Hur beställer jag en prenumeration?
Enklast och bäst är att betala prenumerationen med kort. Du slipper krånglet med faktura och kan enkelt avsluta din prenumeration när som helst. Beställ din prenumeration genom att klicka här.

Men om jag inte vill betala med kort?
Föredrar du att betala din prenumeration årsvis med faktura istället för varannan månad med kort så klickar du här för att beställa.

Hur ger jag bort en prenumeration?
Om du vill ge bort en prenumeration så klickar du här.

Övriga frågor
Kontakta vår kundtjänst på support@offsidepress.se